Nordens största e-handel för baby och barnprodukter öppnar butik i centrala Göteborg.
Igår den 25:e februari slog e-handlaren upp portarna till sin första med fysiska butik på Kungsgatan i centrala Göteborg. Butiken kommer fokusera på babyprodukter.
– Vi vet att man som gravid eller nybliven förälder har ett större behov av att få personlig hjälp och guidning av vilka produkter som passar just deras behov. Så den kunden kommer vi att ha fokus på i vår första fysiska butik, säger Frida Ekholm, marknadschef på Jollyroom i ett pressmeddelande.
– Jollyroom som grundidé bygger mycket på att komma i kontakt med familjen redan i gravidfasen, och sedan följa med dem hela vägen upp till att barnet är runt 12 år genom att erbjuda det barnfamiljen behöver i alla faser.
En del av sortimentet kommer gå att köpa direkt över disk, annat kommer att läggas som en webborder och levereras hem till kundens adress. För att kunna erbjuda ett heltäckande sortiment och hålla samma priser i vår butik som online, kommer de produkter som inte finns lagerförda i butiken istället att skickas direkt hem till kunden.