Största förlusten är branschens
KRÖNIKA Logistikbranschen är definitivt inte bättre än näringslivet i stort när det gäller kvinnors och mäns chanser till arbete, lön och karriärutveckling – snarare sticker den ut ännu mer negativt. Kvinnornas underrepresentation är säkerligen en förlust för dem, men förlusten är ännu större för branschen, skriver Tobias Jonasson i en krönika i Dagens Logistik nummer 1 2025.

