Stockholm stärker försörjningsberedskapen
Hälso- och sjukvårdsnämnden i Region Stockholm har beslutat att stärka försörjningsberedskapen gällande läkemedel. Lagerhållningen ska utökas så att en god vård kan bedrivas i minst en månad. 116 miljoner kronor ska användas till satsningen.

